سلام:)

من اومدم با کلی انرژی مثبت

مرسی که اینقدر خوبید.دیروز با خودم میگفتم دوستای مجازی من واقعا معرکن و با بقیه فرق دارن و واقعا تز لایک=لایک و فالو=فالو و کامنت= کامنت رو لگد مال کردن و با وجود همه بی معرفتی های من وبلاگمو تنها نمیزارن و با کامنتای قشنگ و پر مهرشون کلی انرژی مثبت رو روونه قلب من میکنن:)

اولش بگم کیک بالا رو توی تعطیلات عید درست کردم و قرار بود روش هلو کیتی باشه.ولی خوب چون عجله داشتم تا با همسر جان برم مهمونی صورتش افتاد و لباسش موند.خوب اینم یه مدله دیگه:دی

عیدتون چه طور گذشت؟

اولین سال نو متاهلی واسه من این قدر خوب و پر خاطره گذشت که دلم نمیخواست هیچ وقت تموم بشه:)

شیش روز اول عیدو که درگیر دید و بازدید خونه اقوام من و همسرم بودیم و از روز شیشم جاتون خالی رفتیم زیارت و پا بوس آقا:)

از اونجایی که 5 عدد دایی همسرم هم مشهد بودن رفتیم دیدنشون و کلی هم ازشون کادوهای خوشکل موشکل گرفتم.مثل لباسای بافتنی که زن دایی مهربون شوهر جان بهم هدیه داد و پلاک *جواد*ی که اون یکی زن دایی دادن و.....

روز اخرم مامانم اینا برگشتن بیرجند و من و همسرم و خونوادشون موندیم:)

البته یه کم بهم سخت گذشت و شوهر جانو اذیتت کردم:(اما خوش گذشت:)))

روز زن هم مشهد بودم دور از مادر و در کنار همسر:)

خلاصه واستون بگم همون روز همسر جان لطف کردن یه کیف پول بنفش❤ بهم هدیه دادن:)

و منم فکر کردم این همشه

اما نگو که عشق جان قصد سورپرایز کردن منو داشته و دو روز بعد سیزده بدر در یک عمل کاملا غافلگیرانه یه گوشی موبایل بهم هدیه داد:)

و منم کلی ذوق زده شدم و نمیتونستم حتی حرف بزنم تا ازش تشکر کنم....

خدا رو شکر همه چیز خوبه:)

زندگیم بعد از متاهل شدن کم کم داره به آرامش و ثبات میرسه

نیمه گمشده امروز رفته ماموریت و الانشم کلی دلتنگشم:(

خواهر جانم مریضه و حالش بده:(

+امروز از سر دلتنگی و بی حصلگی دست به کار شدم و کیک درست کردم:)

++اینم عکس کیک و بافتنی ها و گوشی جدید و کیف پول:)پرانتز باز-عکس همه چیزایی که تو پست دربارشون گفتم-پرانتز بسته