جدیدا حسی در درونم قلقلم میدهد که بیشتر مطالعه کنم

معمولا بعد از کلاس زبان هر هفته به خودم جایزه میدهم

اگر دختر خوبی بود باشم در هفته ماضی برای خوم هدیه ای میخرم تا به بیشتر خوب بودن ترقیب شوم

شما هم حتما اینکار را بکنید ب ادم انگیز ادامه حیات میدهد

هر کس هر چیزی که دوست دارد به خودش هدیه بدهد کسی که گل دوست دارد اخر هفته برای خودش گل بخرد یا روان نویس حتی یک تیشرت و کسی که مثل من عاشق لاک است لاک اگر لوازم ارایش دوست دارید که فبها و......(هر کسی ان ته ته قلبش خوب میداند که چه دوست دارد.)لازم هم نیست گران باشد حتی یک شکلات یا خوراکی ارزان

فقط نام جایزه را حتما برایش به کار ببرید

در طول هفته اگر جایی تمایل به بد شدن داشتید اگر خواستید غیبت کنید دروغ بگویید یا حتی بیشتر بخوابید و کمتر درس بخوانید جایزه اخر هفته را به خودتان گوشزد کنید

مطمئنا پشیمان خواهید شد.

امروز که به عنوان هدیه خوب بودن هفته قبل برای خودم کادو لاک جدید خریدم به این نتیجه رسیدم که لاکهایم اوردوز کرده و کم کم دارم لاک تکراری میخرم

از هر رنگی دو سه تا دارم

به اندازه ای که به نقل از خاله جان پسر خاله سه ساله ام به مادرش گفته:"فکر نکنم توی دنیا هیچ کس ب اندازه هدی لاک داشته باشه"

خوب بیش از این هم اصراف است به نظرم

تصمیم گرفتم از این هفته به بعد به جای لاک کتاب بخرم و فقط و فقط اگر دختر خوبی بودم حق خرید کتاب جدید دارم.

از روح تشنه ام هم قول میگیرم تا صبر کند و نتیجه جدال من با درونم را ببیند

فول میدهم به همین زودی سیرابش کنم