متنفرم از فیلمایی که اخرش همه ادم بدا میمیرن

این قد دیشب عصبانی شدم بعد دیدن آمین 

همیشه تو فیلما باید ادم بدا یا بمیرن یا م دستگیر بشن!همه فیلما همینطوره

خب البته عادیه چون تو جامعه ای که ما زندگی میکنیم همیشه باید پلیسا برنده بشن و فیلما هم که واسه همه الگوی

تا اخر فیلم همش خدا خدا میکردم که بتونن فرار کنن

اما حیف:(

امروز با مادری رفتم روضه خونه دایی جان.یه نفری رو هم دیدم:دی که مشتاق بودم ببینم.یوهاهاها.بهم گفتن پاشو گلاب بده من خنگم که بلد نبودم کلی سوتی دادم گلابا رو ریختم رو سر حاج اقا بعد خیلی سرد بود بیچاره حاجیه یخ زد چنان بهم چشم قره رفت که فاتحمو خوندم.خوب بلد نبودم نمیدونستم باید بریزم کف دست ادما فک کردم مثل حرم باید ریخت رو سر آدما.توقعتونو بالا نبرید دیگه حالا یه بار تو عمرم اومدم روضه.تا حالا اصلا نرفته بودم روضه.فقط یک بار پارسال اونم با دختر خالم تو اتاق موبایل بازی میکردیم.بعدش حلوا هم تعارف کردم.این بار مثل یه دختر خوب:)چادرم پوشیده بودم:))فقط دو سه بار زیر پام گیر کرد و پخش زمین شد!

امروز من ناهار درست کردم:)

پیتزا:))

+حس اپلود کردن عکس نیست