سلام

شب جمعتون به خیر!

این تلگرامم ما رو تو یه دردسریایی انداخته ها.

حدودا یه سال پیش همین موقع ها یه روز وقتی داشتم از دانشگاه میومدم خونه(با اتوبوس.اون روز از سرویس جا موندم)یه اقا پسری که تا حالا ندیده بودمش و بعد ها فهمیدم ک همکلاسی بنده بودن اومد جلومو گرفت و گفت میشه چند لحظه وقتتونو بگیرم؟منم گفتم من با کسایی که نمیشناسم حرف نمیزنم.گفت:منو نمیشناسید؟من همکلاسیتونم.همین یه رب پیش سر کلاس با هم بودیم.منم وا ندادم و گفتم امرتونو بگید.چی شما رو تا اینجا کشونده؟اقا این یارو هم اصلا حرف نمیزد.فقط همش میگفت چند دیقه وایسید الان میگم

حالا کجا؟سر کوچه خونمون.منم استرس که شاید یکی بیاد و سو تفاهم بشه.

یه ربع معطلم کرد و من گفتم من میدونم چی میخواید بگید.در هر صورت جواب من منفیه(این قد خجالت کشیدم بعدش که نگو)

کلی حرف دیگم بش زدم که کارتون درست نبوده و ....

اون بنده خدام با این که تقریبا هر روز تو دانشگاه میدیدمش هیچی نمیگفت...

چند وقت پیش دوستم منو برد تو گپ بچه های دانشگاه و  ایشون از طریق همون گپ و به لطف دوستاشون به ایدی من رسیدن.حالا بماند که من اصلا اهل گروه مختلط نیستم و دو روز بعدش لفت دادم.همون دو روزم به خاطر اصرار یکی از دوستام موندم.

خب حالا با این مقدمه این اسکرین شات ها رو ببینید:

{1}

{2}

{3}

{4}

{5}

{6}

+من دیگه چیزی نمیگم خودتون قضاوت کنید!

دوست مرموزم امروز لکچر داد.فهمیدم که پیش دانشگاهیه.اصلا بهش نمیاد.من فکر میکردم دانشجویه.یا حتی تموم کرده

بر خلاف من که همه دوستای کلاس زبانیم میگن نهایتا بهت میاد سوم دبیرستان باشی و خیلی بیبی فیسی:)

خیلی زیاد حرف زدم؟

بخوای دیر به دیر آپ کنی همین میشه دیگه

با توجه به اسکرین شاتا:بدرود(یه سه چار تا بدرود دیگم ازم فروارد کرده بود ک دیگه حوصله نداشتم آپلود کنم.گفتم بیشتر پیش شما ضایع نشم)