ســــــــــــلـــامــ

صبح جمعتون به خیر

یه پیشی چند روزه اومده تو انباریمون که درست پشت اتاق منه نی نی به دنیا اورده.{کلیک }ببخشید اگه شلوغ پلوغه اخه گفتم که تو انباری نی نی به دنیا اورده.انباری هم که دیگه وضعیتش همینه.ای جانم چشماشوونو...

هر چند که من میترسم ازشون اما بازم عکساشونو دوکست دارم.خوجلن...

و اما یه روزی که بیکار بودم یه چیزی درست کردم.حالا چیه؟خیلی اسون و خوشمزست.اسم خاصی روش نذاشتم.یه مایع پیتزا درست کردم و ریختم رو یه خمیر فوق العاده نرم و لطیف و روش پنیر پیتزا ریختم.(دستور خمیر:150 گرم ارد 100 گرم کره 50 گرم پنیر (معمولی)رو با هم مخلوط میکنید.بعد قاشق قاشق اب اضافه میکنید.حدودا 4 قاشق تا خمیر سفت بمونه.نیم ساعت بره تو یخچال بعدش با وردنه بازش کنی قالب بزنید و مواد پیتزا رو بریزید روش و بعدشم پنیر پیتزا و بزارید تو فر بپزه)نتیجه؟{کلیک شاید یه کم بی ریخته اما فوق العاده خوشمزست.

و اما هیچی به اندازه خوردن یه سیب قرمز تو یه عصر پاییزی بارونی حال ادمو خوب نمیکنه. {کلیک}

در مورد عنوان هم باید بگم که یکشنبه صبح خونه موندم تا واسه میانترم زبان بخونم.اما حال درس خوندن نداشتم عوضش یه سرچ تو گوگل کردم شیرینی اسون پیدا کردم و شیرینی درست کردم.باورم نمیشد اما این قدر خوب و خوشمزه شده بود که در کسری از ثانیه همشو خوردن و به اصرار پدر از اون روز دو بار دیگه هم درست کردم که عکساشو بعدا واستون میزارم.خوب از اونجایی که قول دادم هر چی درست میکنم طرز تهیشو هم بزارم پس طرز تهیه شیریتنی فوری هدایی: (150 گرم کره 150 گرم شیکر رو خوب با هم مخلوط میکنید .میزارید کره ی کم نرم بشه تا شکر توش حل بشه و مرتب هم میزنید.بعد یه دونه تخم مرغ اضافه میکنید با نصف قاشق چای خوری وانیل با هم زن خوب خوب هم میزنید تا مثل کرم بشه و پف کنه و شکر توش حل بشه و دونه هاش دیده بشه.حالا حدود 200 گرم ارد لازم داریم.یه قاشق قاشق به موادمون اضافه میکنیم تا کاملا سفت بشه و بعد ته سین فر رو کاغذ روغنی میندازیم و میزاریم و گلوله های کوچیک درست میکنید و با دستمون گرد میکنیم و بعد صاف میکنیم و میزاریم 20 دقیقه توی فر بپزه)اینم نتیجه:{کلیک} و از نمایی دیگر:{کلیک} (کرم روش:4 قاشق شیر 1 قاشق ارد یه قاشق شکر بزارید رو حرارت تا غلیط بشه)


همین دیگه

سرماخوردم حسابی

چهار شنبه میانترم ریاضیات مهندسی دارم

یه موضوعی هم پیش اومده که سر فرصت میگم براتون

مواظب خودتون و خوبیاتون باشید