از اونجایی که بعد از پختن اون ذرت مکزیکی منحوس که روز تاسوعا درست کردم و مادر و خواهر رو روونه بیمارستان کردم تصمیم گرفتم تجربه جدید در زمینه فست فود و غذاهای گرم کمتر کسب کنم الانا زدم تو خط شیرینی و کیک و کلی هم طرفدار داره البته پیتزا و پیراشکی و بشقاب داغ و ....رو هم گاهی اوقات اگر حوصله کنم و حالشو داشته باشم و ازم درخواست بشه درست میکنم:)
با این مقدمه میریم سراغ این عکسا
{کلیک} این شیرینی رو قبلا دستورشو تو یکی از پستا گذاشتم{کلیک}عکسشم هست.همون دستور و همون مواد اولیست فقط وسطشو با انگشت سوراخ کردم و مربای هویج گذاشتم:)
در مورد عکسشم باید بگم که بس که پریا جون ماشالا هنرمند و عکسی قشنگ میگیره منم جو گیر شدم گفتم یه لاک بزارم کنارش و مث عکسای پریا بگیرم.اما خوب این معلومه که غیر ممکنه و عکسای شلخته من عمرا به پای عکسای خوجل پریا برسه:(
ایشون هم{کلیک} کیک یخچالی هستن که در وبگردی های شبانه یا روزانه(یادم نیست)دیدم که یکی از دوستان هنرمندمان:دی درست کرد و منم که شیفته یادگیری چیز های جدید فورا دستور گرفتم و درست کردم:)
فقط نمیدونستم که روشم باید بیسکوییت بچینم یا نه که در آخر به این نتیجه رسیدم که بیسکوییت بزارم روش تا موزها سیاه نشه:)اما از اونجایی که یه جای دستورو کج فهمیده بودم و موادو نصف کرده بودم مایه واسه روش نداشتم که از اون سُس های معروف شکلاتیم درست کردم و ریختم روش:)
و نتیجه{کلیک}اینم نماش از بغل{کلیک} 
+عینکمو واسه این گذاشتم که قبلا در موردش به ریحان توضیح داده بودم دیگه دیدم رو میزه گفتم بزارمش تو کادر ریحان ببینه:)
++ببخشید عکسا شلختس و میز شلوغه آخه یهویی گرفتم:)
+++کیک یخچالی عالی بود فقط کم بود به نظرم.اخه سرش دعوا بود:دی