{کلیک}

لطفا ابتدا آهنگ بالا را دانلود کنید سپس با صدای بلند پِلی کنید و بعد این پست را بخوانید:)

این استادای گور به گور شده این قدر این آخر ترم به ما سخت میگیرن که حد نداره یه عالمه کلاس جبرانی

خوب یکی نیست بهشون بگه از اول ترم جای اینکه کلاساتونو یه خط درمیون میاد یا هم زود میاید دیر میرید مث انسان بمونید سر کلاس تا اخر ترم دهن ما رو اسفالت نکنید:|

امروز پس از روز های متوالی که دوستم دانشگاه ناهار مهمون من بود گفت بیا بریم من واست اشترودل بخرم ناهار بخوریم

منم چون اصلا اهل فست فود و غذای بیرونی نیستم تا حالا اشترودل نخورده بودم(حقیقتش دلمم نمیخواست امتحان کنم)

خلاصه با هم رفتیم بوفه دانشگاه منم خوشحال کیفمو کتابخونه گذاشتم و باهاش رفتم

بعد یه رب معطلی و منتظر بودن تا اشترودل اماده بشه آماده شد منم تو این فاصله هی میگفتم کاش کیف پولمو میاوردم حد اقل نوشابه رو من حساب میکردم(بماند که نوشابه برنداشتیم)خلاصه دو تا اشترودل و چهارتا سُس و دو سه تا شکلاتو و خلاصه چند تا خرت و پرت برداشتیم دوستمونم رفت جلو تا حساب کنه!

حالا هر چی گشت تو کیف پولش پول نبود.منم مثل فشنگ در کسری از ثانیه جیم زدم و رفتم کیفمو از کتابخونه برداشتم اوردم و کل مسیری که در حالت عادی 20 دقیقه میرفتم رو 2 ذقیقه ای رفتم و کلی پاهام درد گرفت:|اما ارزششو داشت

بعدشم سریع حساب کردم و رفتیم:)

نشستیم و شروع کردیم به خوردن اشتردل ها.دوستمونم هزار دفه گفت ببخشید منم هی باهاش شوخی میکردم که یادش بره و نخوره تو ذوقش

و اصلا اصلا از طعم اشترودل خوشم نیومد که هیچ از همون موقع که خوردم ته دهنم تلخ شده و تلخیشم نمیره:|کلی انار و پرتقال و چیز میز خوردم اما هنوزم همون جوریه.به دوستمم روم نشد بگم خوشم نیومد و مجبوری همشو خوردم:|

فکر نکنم دیگه هیچوقت دلم بخواد اشترودل بخورم مگر اینکه نیمه گمشدم ازم بخواد:دی

بماند که وقتی برگشتم خونه دیدم ناهار لوبیا پلوی مامان پز داشتیم:) و نشستم یه بشقاب پُر خوردم

اما هنوز دهنم تلخه!

+در مورد اهنگ بالا بگم که هر چی سعی کردم این تیکه اهنگو یه نفس با خواننده بلند بخونم نشد که نشد و بسی افسردگی گرفتم:

نشد حرفی بگم از عشق

تو باید زود میرفتی

یه حرفی موند میون ما

نه من گفتم نه تو گفتی

واست بیتابِ بی تابم

ندارم از تو هیچ سهمی

تو حالم رو نمیفهمی

چرا این قدر بی رحمی

++خداییش امکان داره این همه رو یه نفس خوند؟مگه میشه؟مگه داریم؟