شنبه 28 آذر:

+سلام

_سلام هدی جان یه زحمتی برات دارم

+چه زحمتی عزیزم؟

_من شوهرم تازه از مشهد اومده خونه مادر شوهرم دعوتم میشه بری با استاد مدار منطقی صحبت کنی بگی مامانش مریضه نمیتونه بیاد؟

+یعنی دروغ بگم؟

_تو رو خدا خواهش میکنم.یه بار که چیزی نمیشه به خدا نمیتونم بیام.خواهش میکنم برو باهاش حرف بزن.تو رو خدا

+باشه ببینم چیکار میتونم بکنم

شنبه 28 آذر

+سلام استاد ببخشید خانوم فلانی مامانشون مریضه نتونستن بیان گفتن بهتون بگم براشون غیبت نزنید

_کاش خودشون میومدن باهام صحبت میکردن حالا این یه بار اشکال نداره.غیبن تمیزنم.

+ممنون


دوشنبه 30 آذر:

+سلام هدی جان خوبی؟

_سلام ممنون تو خوبی؟

+ببین عزیزم شرمندتم امشب شبِ یلداییمه مهمون داریم نمیتونم کلاس مدار منطقی رو بیام میشه بری با استاد صحبت کنی بگی سرما خورده؟

_ای بابا من که پریروز باهاش حرف زدم

+"کلی خواهش و التماس که دیگه حوصله ندارم بنویسم"

_باش ببیینم چی میشه

+مرسی عزیزم ایشالا بتونم جبران کتم

دوشنبه 30 آذر:

من با کلی خجالت رو به استاد:

+ببخشید استاد خانوم فلانی گفتن بهتون بگم

استاد به محض شنیدن فامیل فلانی با قیافه نگران پرید وسط حرفم:

_وای حال مامانشون بهتر نشد؟اشکالی نداره پیش میاد.بگید نگران نباشن.اگه توی این مطلبایی ک درس دادم اشکالی داشتن بگید ایمیل بزنن

+خیلی ممنون


چهارشنبه 2 دی:

+سلام هدی جان شوهرم امروز میخواد بره مشهد نمیتونم کلاس زبان تخصصی رو بیام

_خُب؟

+خب دیگه بری به استاد بگی مامانم عمل کرده حالش بده نمیتونم بیام

_ای بابا:|

+تو رو خدا به خدا امشب دیگه میره

_باشه ببینم چی میشه


چهارشنبه 2 دی:

(استاد زبان تخصصی بسیار خوف ناکه در حدی که هیچ دانشجویی جرئت نداره باهاش حرف بزنه)

_سلام استاد ببخشید من کلاس زبان دارم میشه ساعت 6:30 برم؟

+عیبی نداره بمونید اول حضور غیاب میکنم برید

_ممنون.راستی خانوم فلانی یه مشکلی داشتن گفتن بهتون بگم....

+بهشون بگید وقتی این قدر واسه استادشون ارزش قائل نیستن که بیان باهام حرف بزنن توقع نداشته باشن که حاضری بخورن

_باشه چشم

+غیبتاشونم زیاد شده.بگید درسو حذف کنن

_حذف؟نمیشه یه ارفاقی بکنید؟

+نه خانوم فلانی بهشون بگید احترام کلاس بیشتر از این حرفاس که پیغام و پسغام بفرستن

_چشم.ممنون


بعد از اینکه حرفای استادو بهش منتقل کردم و گفتم من دیگه نمیرم با این استاد و اون استاد حرف بزنم دیرو به اون یکی دوستم بهم میگه فلانی بهم زنگ و گفت برم با استاد مدار منطقی صحبت کنم.من که رو نمیشه نمیرم بگم.میخواست خودش میومد

و این داستان ادامه دارد

هی میگم شوهر نکنید از درساتون میمونید کیه که حرف گوش کنه

در مورد اون مکالمات هیچ حرفی نمیزنم.خودتون قضاوت کنید:|

+عکس بالا:

یک عدد ام پی تری پلیر میباشد که دو سال پیش خریداری شده

دیروز خواهری رفت اوردش گفت میخوام اهنگ گوش بدم رَم گوشیتو بهم بده

منم بعد از کلی مقاومت رمِ عزیزمو دادم دستش که اشتباهی به جای اینکه بزاره بالای اون شیار گذاشته پایین و رَم توش گیر کرده:(هیچ جوره هم در نمیاد:(

نمیدونم باید چیکار کنم:||

{کلیک}با این وضعیت کسی میدونه باید چیکار کنم؟؟؟؟