اینم از دسرِ پستِ قبل:)

ریختمش توی قالب گذاشتمش توی یخچال تا ببنده:)

خُب هدفم از گذاشتن این پست این بود که تصمیممو اعلام عمومی گنم:

وقتی که ترم یک بودم لاین خیلی باب شده بود مثل الانه تلگرام:)منم به اصرار دوستام لاینمو نصب کردم تا توی گروه بچه های دانشگاه عضو بشم.البته فقط گروه دخترونه:)بعد ترا گروه مختلط هم زدن که من لاینمو پاک کرده بودم:|بعد دقیقا توی دی ماه بنده دچار تبِ لاین شدم در حدی که صبح تا شب و حتی شب تا صبح فقط سرم توی گوشی بود.تند تند پست میزاشتم پستامم صد تا دویستا لایک میخورد:)کلی دوست مجازی_ البته مونث ها _پیدا کرده بودم و واسه خودم توی لاین قلمروی داشتم:)

اما درس رو بوسیده بودم گذاشته بودم کنار:|

حتی شب امتحانم در حالی درس میخوندم که گوشی در دست راست و مداد در دست چپم بود(الان همه فهمیدین من چپ دستم یا واضح تر بگم)

نتیجه اون ترم چی شد؟از 18 واحدی که ترم یک داشتم 9 واحد تخصصی بود و 9 واحد عمومی و من هم اون 9 واحد تخصصی که همشون پیشنیازه درس های ترم بعد بودن رو متاسفانه افتادم:(

خدا رحم کرد که مشروط نشدم:|

البته ترم دو فهمیدم چه غلطی کردم و 20 واحد برداشتم و همشو پاس شدم:) ترم تابستونی هم درسایی که افتاده بودم رو برداشتم و این ترم به دوستام رسیدم:)

اما کم کاری و درس نخوندن توی یک ماه باعث شد سه ماه تابستون  صبح ساعت 8 تا 12 و عصر ها ساعت 4 تا 8 کلاس داشته باشم:( 

اینم بگم که همون ترم یک بعد از دیدنِ نتیجه آخرین امتحانم لاینمو پاک کردم و دیگه هم سمت اون نرم افزار خانمان ســـوز نرفتم:)

حالا چرا اینا رو گفتم؟چون الان هم دقیقا در همون دی ماهِ سرنوشت ساز به سر میبریم و من امسال نمیخوام مثل پارسال تابستونمو به گند بکشم:|پس باید همین الان درس بخونم و دوست ندارم بلایی که لاین سرم آورد و باعث شد تا واسه همیشه بببوسمش و بذارمش کنار بیان هم سرم بیاره:|

حالا چه تصمیمی گرفتم؟تصمیم گرفتم از فردا(همون فردای معروف)فقط شب ها از ساعت 9 تا 11 (بسته به حجم درس ها شاید کمتر یا بیشتر بشه)آنلاین باشم و در همون ساعت ها پست بزارم و کامنتامو تایید کنم و به شما عزیزان سر بزنم

چون احساس میکنم دارم خودمو وقف وبلاگم میکنم:|

هر چند الانم احساس میکنم خیلی دیر شد و خیلی از دوستام عقب افتادم اما تلاشمو میکنم که نه تنها خودمو بهشون برسونم بلکه ازشون جلو هم بزنم