سلام علیکم

بفرمایید ژله رولی:)

خوب هستید؟

احوالاتتون؟

میبینم که نزدیک عیده و همه در حال تلاش و تکاپو واسه خرید عید

این وسط من طفلی گیر کردن باید با همسر برم خرید؟با پدر برم خرید؟با خونواده شوهر برم خرید؟رومم نمیشه به هیشکدوم بگم:|

دهنمم سرویس شده.هی به خودم میگم عیبی نداره

یا مثلا فردا فاینال دارم ولی شهریمو هنو پرداخت نکردم

نه روم میشه به ددی بگم بره پرداخت کنه نه روم میشه به شوهی بگم:|

باز خوبه ددی سر برج یه مبلغی میریزه به کارتم وگرنه که میمردم.ولی خب حس خوبی ندارم که هنوزم از بابام پول تو جیبی میگیرم.این اقامونم که فکر میکنه من ماهی ام و ابشش دارم و پول لازمم نمیشه:دی

خودمم که کلا گیجم اخه نمیدونم باید خرجکردمو از پدرم بگیرم یا همسرم؟یکی بیاد تکلیفمو روشن کنه:|

ببخشید این پست اصلا قرار نبود در مورد این موضوع صحبت کنه.خودش بچه بدی شد:(

حالا شما نظراتونو بگید شاید پیشنویسش کردم و عکسو گذاشتم پست بعدی:)

ببخشید که نمیرسم زود زود بهتون یر بزنم و کامنتا رو هم دیر به دیر تایید میکنم:|

به جز همون مورد بالا خدا رو شکر همه چیز بینمون خوبه و با هم دیگه داریم نهال عشق که بینمون به وجود اومده رو به یه درخت خوب و بزرگ و پربار تبدیل میکتیم:)

ممنونم بابت دعاها و کامنتای قشنگتون

+جهت پیشدستی کردن در پاسخ به کامنت ها:

طرز تهیه ژله رولی:

[کلیک]