سلام:)

پنج روز مونده به عیدتون به خیر:)

طبق معمول معذرت میخوام بابت سر نزدنم:(این مدت این قدر درگیر بودم که حتی وقت نکردم کامنتای پست قبلو جواب بدم....

امروز 25 اسفند ماه اولین ماهگرد عقد من و همسرمه:) راستش واسه امروز خیلی ایده و برنامه داشتم ولی الان اصلا حوصله هیچکاری رو ندارم.میخواستم خودم یع کیک توپ بپزم ولی با این روال باید بریم کیک بخریم:)بهـــتـــر:)میخواستم برم واسه شوهی هدیه بگیرم ولی به دلیل پست قبل:دی فعلا کسری بودجه دارم:)

توی عکس بالا تعدادی از هدایی که توی این ماه از همسرم دریافت کردم رو مشاهده میفرمایید.پرانتز باز-شکلات و چایی هدیه نیستنا-پرانتز بسته:)

اونایی که وسط کادر هستن هم کیک پاپ  میباشد که حوصله نکردم چوبی درست کنم:) 

این ماهگرد که خواب موندم و شوهر جان پیشئستی کرد اول تبریک گفت=>[کلیک] ایشالا ماهگرد بعدی من اول بشم:دی

این روزا خوبم.یه کم ناراحتم یه کمم خستم ولی خدا رو شکر خوبم.بیشتر دردام روحیه که اونام ایشالا با گذر زمان خوب میشه:)

چه قد خوبه که همسرت پایه همه دییوونه بازیات باشه و حاضر شه بعد از یه هفته کاری خسته کننده که اغلب روزاش تا ساعت شیش سر کار بوده و فقط یه جمعه وقت استراحت داره پاشه پیاده باهات بیاد بند:)

وای که چه قدر خوش گذشت:)البته اگه پادرد های شب بعد منو نادیده بگیرید:)

اینم منو و آقامون همین الان یهویی توی راه:)

نکته یک:کسی ازمون عکس نگرفت:|خودمون دوربینو گذاشتیم رو تایمر تا ازمون عکس بگیره:)

نکته دو:من هنوزم واسه عیدم هیچی نخریدم:(یعنی هیشکی هیچی برام نخریده:(

نکته سه:امروز به پیشنهاد یه عزیزی فیلم سینمایی نهنگ عنبرو دیدم:)خیلی قشنگ بود.پیشنهاد میکنم حتما ببینید:)

نکته چهار:{کلیک}

نکته پنج:کلیک بالا اهنگ ب مثل بهار:)حسین توکلی.حجم:2.51mb

نکته شیش:کامنتای پست قبلو هر کی نخونده بره ببینه.تجربه میشه واسه ایندش:دی خیلی اموزنده بودن.فقط به یه نکته رسیدم که یه کمش برمیگرده به سنت ها و رسم و رسوم و شهر به شهر و حتی ادم به ادم فرق داره...

نکته هفت:دلم براتون تنگ شده بود

نکته هشت:کسی از صاب خونه خبر نداره؟

نکته نه:مرسی که هستید

نکت ده:یا علی:)