سلام:)

باز ترسیدم مثل هزاران عکس دیگه یادم بره بزارمشون پس به این نتیجه رسیدم ک عکسای شب یلدا رو همین الان بزارم:)

عکسی که در بالا مشاهده میکنید کَف میباشد.نمیدونم بقیه شهرا هم شب یلدا کف میزنن یا نه؟کف میزنید یا نه؟اصلن میدونید کف چیه؟

اگه نمیدونید میگم بهتون:تا جایی که اطلاعات ناقص من میدونه یه چوب هایی هست به اسم چوب بیخ که این چوبارو باید توی آب بجوشونن و بعد از توی آب بردارن.آبی که میمونه رو با یه چوب دیگه به اسم چوب گز یا همون همزن دستی معمولی توی یه محیط خیلی سرد(ما معمولا میریم توی حیاط و کلی خُل بازی در میاریم)این قدر میزنن تا کف کنه.خیلی جالبه سفیده مثل برف و بعد میخورنش

شکر هم فک کنم باید بریزن توش یادم نیس:)خب در زمینه کف همینقدر اطلاعات داشتم:)آها راستی این مهمه که چوب چه قدر توی آب باشه یا چه قدر قُل بخوره.چون اگه نکاتشو رعایت نکنید کف تیز میشه

بگم از ژله هندوانه که فاجعه شده بود.افتضاح هر چی بگم خراب:(

ملاحضه فرمودید:(اما خب مهم مزش بود که مهمونا کلی استقبال کردن و گذاشتن کنار کف ها و نوش جون کردن.در کسری از ثانیه هم تموم شد و همه از ایده ام خوششون اومده بود:)

اینم هندوونه که بابام گرفته بود و من تصمیم گرفتم قبل از اینکه بریم قاچش کنم و اونجوری ببریم.و خوب شد اینکارو کرده بودم اخه عمو هام هر کدومشون دو سه تا هندونه آورده بودن اما هیشکدوم برش نزده بودن و بازم کلی از این ایده من خوششون اومد که هندوانه رو با پوست سرو کردم:)

+درسته که زیاد قرمز نیست اما شیرینه:)

++خخخ دیگه لازم نیست بگم چی پوشیدم چون توی عکس نیمی از شخص شخیص بنده را مشاهده میفرمایید:)

اینم یه عکس از نمای کلی میز که از سمت راست به ترتیب شامل:تخمه آفتابگردون-آجیل محلی شامل:عناب،توت خشک،کِشته زرد آلو،انجیر خشک -آجیل غیر محلی شامل:خودتون میدونید دیگه اینا که چیز عجییبی نیست._انارهای باغ پدر بزرگ:) و میوه میباشد:)

ببخشید که پاهای ادما توی عکسا معلومه:(آخه نمیتونستم به مهمونا بگم از جاشون بلند شن تا من عکس بگیرم.کلی عکس دیگه از چیزمیزای دیگه هم هست که توی هر کدومشون یا دست یه نفر افتاده یا پای یه نفر یا یکی رد شده یا .... که نمیشه بزارم

یه عکس هم از نمای کلی بشقاب پسر عموم گرفته بودم که توی گوشی ددی میباشد:)شب که اومد آپلود میکنم

ایام به کام