اصلا حوصلا پست گذاشتن ندارم اما خوب از طرفی هم اگه الان این عکسا رو آپ نکنم یادم میره قضیشون چی بود بنا بر این در کمال خستگی روحی دست به قلم شدم:)

واسه فاینالم اصلا نخوندم و همش سرم گرم بازیگوشی بود:)و طبیعیه که وقتی درس نخونی میوفتی:(و من خیلی ناراحت و افسرده شدم و بسیار شرمگین شدم و گفتم: مامان، من دیگه نمیرم کلاس زبان! و ننمان هم بسی ما را دعوا نمود و قرار بر این شد که دوباره همین ترمو بخونم و این بار تمام تلاشم را بنمایم:(

اما من خیلی ناراحت شدم.اخه خواهر کلی کلاس جور وا جور میره و شهریه مدرسشم هست و من همینجوریشم دوست نداشتم که شهریه کلاس زبان من هم قوز بالا قوز بشه اما خوب خودمو دلداری دادم که عوضش دانشگاه شهریه نداره و از این ترم کلاس زبانمم جدی میگیرم و میشینم میخونم:)

عکس بالا هم شب قبل امتحانه که خواهر هوس بستنی کرده بود و ددی جونم رفت واسمون شیرینی و بستنی گرفت و رفتیم یه جای فوق با صفا خوردیم و بعد برگشتیم من نشستم پای کتاب و دفتر و چون حس درس خوندن نداشتم مشغول عکاسی شدم:)روش کلیک کنید بزرگ هم میشه:)

چند روز پیش خودم دست به کار شدم و از روی یه دستو خیلی خیلی سخت نون باگت درست کردم که فر زیاد بود و منم حواسم پرت شده بود و متاسفانه تهش سوخت{کلیک}اما طعم و مزش عالی شده بود:)ظاهرشم که همون طور که توی عکس میبینید بد نیست:)

اما چون تهش یه کم سوخته بود بر آن شدیم تا دست به ابداعی جدید بزنیم:Dو این شد نتیجه{کلیک}

+پیتزا روی نون تست:)

{کلیک}و بعد از بیرون آمدن از فر:)طعم و مزش که عالی شده بود:) با ادم حرف میزد:))

معرفی میکنم:

{کلیک}توپک سیب زمینی بچه ها:)بچه ها توپک سیب زمینی

و اما پریشب پیتزا درست کردم:)ولی چون حوصله فر رو نداشتم زدم تو کار پیتزای ماهیتابه ای!که هم خیلی آسونه و هم خیلی خوشمزه:)

و از اونجایی که دفعه های قبل که پیتزا درست میکردم حس و حال عکس گذاشتن نداشتم این بار قبل خوردن بدو بدو رفتم دوربین آوردم و عکس گرفتم{کلیک}و بعد از پختن{کلیک}تعریف از خود نباشه ها اما طعم و مزش با ادم حرف میزد:)

+حیاطمون بسی شکل و شمایل پاییزی به خودش گرفته{کلیک}

++با نوشتن این پست قشنگ بهم تفهیم شد چرا فاینال پاس نشم:(آخه فقط مشغول آشپزی و پخت و پز بودم:دی

+++در مورد عنوان هم منظورم با اون رفقای ملعونی بود که فاینال پاس شدن:/