تا حالا به واژه التماس دعا فکر کردید؟

یعنی التماستون میکنم که عا کنید

دوستای گلم من امروز التماستون میکنم واسه مامان بزرگم دعا کنید.

حالش اصلا خوب نیست

متاسفم واسه خانوم عموم که صب زنگ زده بهم میگه کم کم لباس مشکیتو رو به راه کن من که پالتو مشکیمو دادم خشکشویی....

خدا میدونه چه قد حالم بده و دارم این پستو با چشم گریون میزارم

میشه التماستون کنم واسه مامان بزرگم دعا کنید حالش خوب بشه؟

من خیلی بهش وابستم

نباشه نیستم

+مهربون ترین و دوست داشتنی ترین زنیه که میشناسم.هنوزم سنی نداره فقط 57 سالشه

تو رو خدا هر کی با خدا دوسته واسش دعا کنه که بمونه

میدونم محاله و پررویی که اینو بخوام اما میشه در گوش خدا اروم بگید که حالش خوب بشه؟که سالم بشه؟مثل دو سال پیشش بشه؟مثل وقتی بچه بودم واسمون چایی میریخت غذاهای خوشمزه میپخت قصه میگفت منو با خودش میبرد بازار.برام چیز میز میخرید.ماه رمضونایی که میرفتیم مسجد.اون همه مهربونیا و دوست داشتناس.عشق بی ریاش ماچای شیرین و نمکیش


*چند روزه حالم خوب نیست.خاموش میخونمتون:)