بعضی از بچه ها رو نباید بوسید نباید بغل کرد نباید گازشون گرفت نباید لپشونو کشید باید خوردشون:)بله باید خورده بشن بس که با نمکن.بس که آرومن بس که فرشتن:)

والا امروز این حقیر امتحان داشتم و باید دیروز حسابی میخوندم.تا عصر حدودا نصف جزومو خوندم(در جریان بودم که شب مهمون داریم اما چون مامانم واسه شام دعوتشون کرده بود خیال میکردم ساعت های 7 یا 8 میان )که ساعت 4:30 اومدن و فینگیلِ خاله رو هم با خودشون آورده بودن چون مامانش دانشگاه بود و باباشم سر کار:)

فینگیلِ خاله کیه؟پسرِ پسر خاله بنده هستن که توی {این پست} به طور مفصل در مورد مامان و باباشون توضیح دادم

این بشر این قد ساکتِ این قد ارومه از اول تا اخر فقط بغل من بود.بغل بقیه که میرفت گریه میکرد جیغ میزد:)

اینم از یه نمای دیگه:

خلاصه کلام این که جزوه رو نصفه رها کردم و صبح ساعت 4:30 بیدار شدم:)خوندم بعدشم رفتم امتحان:))

یادتونه از برنامه هام واسه شب یلدا گفتم؟الان دقیقا مشغول اماده سازی ام.یه پام آشپزخونست یه پام پای لپ تاپ:دی

{کلیک}اینم مدرکم:)))

از ژله هنودونه ایم تا الان سبزشو درست کردم که تو یخچال تشریف داره تا خودشو بگیره:)

این عکسم مونده بود از قبلنا یادم رفته بود آپلود کنم الان دیدمش.قضیشم یادم نیس:(

کلی حرف داشتم اما الان یادم نیست:|

همینا دیگه:)

+عنوان تیتراژ انتهایی پرده نشین:)

++آیا شما هم مثل من هر دقیقه یک بار دیجی کالا را چک میکنید تا اگه چیز به درد بخوری یافتید رو هوا شکارش کنید؟{کلیک}قبلا اینجا به مقوله دیجی جان پرداختم:)