سلام

با یه پست عکسی در خدمتتون هستم:)

امروز جمعه بود و هدی خانوم هم کاملا بیکار بودن

دیشب هم از ساعت سه به دلیل خواب های وحشتناک تحت تاثیر اتفاقات عربستان و منا از خواب پریدم و دیگه نتونستم بخوابم و همونطور که به دلیل بی خوابی مشغول بالا و پایین کردن تلگرامم بودم با دستور کیک جادویی برخورد کردم:/

گفتم چرا که نه.بیا امتحانش کنیم.بعد هم از اونجایی که دستورش زیاد سخت بود با کمک مادر درست کردیم:)

این هم حاصل کار:*کلیک* و از نمایی دیگر:*کلیک*

این فلفل های خوشکل هم محصول باغچه کوچک ماست که با دیدنش کلی ذوق کردم:*کلیک*

و در مقابلش این فلفل شیرین قول آسا که از خونه مادر بزرگ اوردم:*کلیک*

این هم کیک تولد پدر که قولشو داده بودم:*کلیک* و با شمع های خوشگله تولد:*کلیک*

و در آخر:این هم کوکو هایی که واسه شام پختم اسمشم کوکویه جایزه داره:)*کلیک*


+اگر با دیدن عکس ها دهنتان آب افتاد اینجانب فقط یک عمه دارم.لطفا رحم کنید:/

بدرود

پ.ن:بهتر است عکس ها سیو کنید بعد نگاه کنید.چون ابعاد نمایش کنونی اصلا دلچسب نیست و به دلیل مبتدی بودن یاد ندارم تغییرش بدم:/