بفرمایید قطاب:)

امرو ظهر خوابم نمیبرد

میخواستم کیک سه رنگ درست کنم گفتم بیخیال این رنگ های خوراکی مضر بشم حداقل بین دو تا کیک رنگی دو هفته فاصله بشه:)

به اندازه کافی مواد مضر از طریق رد ولوت به بدن خونواده وارد کردم:دی

دیگه گفتم این دفعه بزنم تو خط شیرینی سنتی:)

و این شد حاصل کار

بچه ها قطاب

قطاب بچه ها

طرز تهیه آسونه:)

فقط علاقه میخواد و حوصله:)

دست به کار بشید

+دارم به دستورای آشپزیم یه سر و سامونی میدم تا همشونو بزارم توی وبلاگ تا هم خودم بتونم بعدنا ازشون استفاده کنم هم به درد اون دو سه نفری که شاید در آینده تصمیم دارن درست کنن بخوره:)

++دیروز یه روز بسیار بسیار عالی بود هر چند آخرش یه کوچولو تلخ شد ولی خیلی از اولین ها برام اتفاق افتاد:)

+++اینم قطاب های خودم پز از یه نمای دیگه:)

یه سری از عکسا رو که حوصله نکردم بزارم تو وبلاگ گذاشتم اینستا

یه سری یا رو هم که گذاشتم وبلاگ حوصله نکردم بزارم اینستا

کلا اینجا همه چی درهمه:)

به دل نگیرید:)

*عنوان مخاطب خاص نداره:)متن شعرو خیلی دوست دارم

در پناه حق:))